Slika nije učitana

SERVICE MANAGER

O programu

Service Manager je program razvijen za internu evidenciju odrađenih servisa automehaničara. Glavna prednost programa je brzo upisivanje informacija o odrađenim servisima te preglednost odrađenih servisa. Pri prvom unosu stranke ( npr. nova stranka ) podaci o vozilu se automatski spremaju u bazu podataka te se pri sljedećem servisu i odabiru iste stranke, podaci o vozilu automatski popunjavaju. Preostaje jedino upisati detalje servisa i napomenu za sljedeći servis ( npr. na sljedećem servisu promjena prednjih amortizera). Korištenjem programa Service Manager sebi i strankama pojednostavljujete brigu o servisima jer pretraživanjem naloga po kriterijima ( broju naloga, nazivu stranke, datumu servisa, modelu auta, broju šasije … ) jednostavno dolazite do informacija o zadnjem servisu. Također, program Vam nudi i mogućnost postavljanja podsjetnika koji će se automatski aktivirati kada stranka dođe na sljedeći servis ili na datum koji postavite. Uz to, tu su i mogućnost vođenja skladišta dijelova, dodavanje i pretraživanja artikala po nazivu, kataloškom broju, modelu auta itd. Ukratko, program Service Manager Vam pojednostavljuje vođenje evidencije odrađenih servisa i štedi vrijeme, a pritom smanjuje rizik da će stranka biti ne zadovoljna. Na primjer, ako je stranka na prošlom servisu mijenjala prednje pločice i na ovom servisu se ustanovi da je potrebno promijeniti diskove, dosta stranaka će biti ne zadovoljno i čak imati osjećaj da ih mehaničar potkrada jer im je u sjećanju ostala informacija da su na zadnjem servisu mijenjali prednje kočnice. Korištenjem programa Service Manager, vrlo lako ćete pronaći nalog zadnjeg servisa i stranci pokazati što je rađeno i napomenu u kojoj stoji da su prednji diskovi u lošem stanju. Više niti Vi niti stranka, ne morate razmišljati što ste radili na zadnjem servisu.

Svi naši programi, pa tako i Service Manager su modularni što znači da se prema potrebi mogu jednostavno i brzo nadograđivati dodatnim funkcijama prema željama klijenata. 

service manager

Brzo vođenje evidencije

Automatsko popunjavanje podataka o vozilu pri odabiru postojeće stranke te automatsko spremanje podataka o novim strankama omogućava Vam brzo stvaranje zabilješke o servisu.

Podsjetnici

Postavljeni podsjetnici se automatski aktiviraju ovisno o postavljenom parametru - podsjetnik se aktivira na određeni datum ili kada stranka dođe na sljedeći servis.

Nadogradnja

Program je razvijen modularno što znači da ga je moguće jednostavno i brzo nadograditi prema Vašim željama i potrebama.

Pretraživanje naloga

Program nudi mogućnost pretraživanja po svim važnim kriterijima : broju naloga, datumu servisa, nazivu stranke, modelu automobila i broju šasije te pregled, izmjenu, slanje E-mailom i ispis naloga.

Skladište

Intuitivno i pregledno vođenje stanja skladišta, dodavanje novih artikala, izmjena i brisanje postojećih te pretraživanje po kataloškom broju, nazivu i automobilu.

Sigurnost

Svi podaci čuvaju se na Vašem računalu korištenjem SQLite baze podataka te su vidljivi isključivo samo Vama. Automatski back-up osigurava Vas protiv gubljenja podataka.

POSLOVNE APLIKACIJE d.o.o. je jedna od vodećih tvrtki za izradu i distribuciju programa namijenjenih poduzetnicima.

"Sve što možete zamisliti mi možemo razviti. "

POSLOVNE APLIKACIJE d.o.o.

Brzo upisivanje servisa

Automatsko popunjavanje podataka o vozilu kod odabira postojeće stranke omogućava upisivanje naloga za manje od jedne minute.

Jednostavna pretraga

Pretraživanje prema 5 najvažnijih kriterija omogućava Vam brzo pronalaženje naloga.

Podsjetnici

Automatska aktivacija podsjetnika prema zadanim kriterijima i intuitivno dodavanje novih podsjetnika omogućava Vam da program “pamti” umjesto Vas.

Česta pitanja

Aplikacija je kompatibilna sa svim verzijama Windows operativnog sustava te je prilagođena da planiranim korištenjem resursa, procesora i memorije može raditi i na starijim računalima.

Podaci o strankama i odrađenim nalozima se čuvaju u sigurnoj SQLite bazi podataka na Vašem računalu te se pri svakom zatvaranju programa automatski kopiraju na sigurnu lokaciju što Vam osigurava da ne izgubite podatke čak niti ako obrišete direktorij u kojem se aplikacija nazali. Također, moguće je napraviti sigurnosnu kopiju baze podataka na USB memoriju. Time ste osigurani da i u slučaju kvara računala ne gubite svoje podatke.

Ukoliko promijenite računalo, vrši se instalacija programa na novo računalo koja uključuje prebacivanje Vaše baze podataka sa starog računala što znači da program možete nastaviti koristiti tamo gdje ste stali.

Vaši podaci nalaze se spremljeni na Vašem računalu, a obzirom na sigurnost SQLite baze podataka, podaci su vidljivi isključivo Vama korištenjem programa.

Inicijalna cijena aplikacije je 1250,00 kuna te uključuje instalaciju programa, obuku za rad i 12 mjeseci besplatne korisničke podrške i održavanja.

Zatražite besplatnu prezentaciju aplikacije.


Tko smo ?

POSLOVNE APLIKACIJE d.o.o.
OIB : 29707953819
MBS : 04899334

GDJE SMO ?

Od ponedjeljka do petka smo na adresi Koturaška 35, Zagreb, u periodu od 09 do 17 sati.

A broj ?

Ured : + 385 ( 0 ) 1 / 2342 - 630
Mob : + 385 ( 0 ) 98 / 791 - 193

e - mail ?

info@aplikacije.hr
podrska@aplikacije.hr

Tvrtka je registrirana na Trgovačkom sudu Zagreb. Temeljni kapital 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti. Član uprave : Goran Klasić.