Slika nije učitana

MONYSON - Desna ruka svakog poduzetnika

O programu

Osnovna namijena programa je svakom obrtniku i poduzetniku pojednostaviti i ubrzati vođenje poslovanja. Širok opseg funkcionalnosti programa omogućava organizirano, pregledno i efikasno obavljanja administrativnih poslova. Monyson Vam štedi vrijeme i smanjuje troškove samog poslovanja. Program svojim funkcionalnostima omogućava izadavanje ponuda, predračuna, računa, uvid u stanje knjiga računa, izradu i obračun putnih naloga te evidenciju loko vožnje i radnog vremena zaposlenika te ostale korisne funkcije. Program je razvijen na način da bude jednostavan i intuitivan za korištenje, a dovoljno snažan i opsežan da svakom korisniku pokrije sve potrebe poslovanja bez obzira na djelatnost. Također, modularni razvoj programa omogućava personalizaciju i nadogradnju programa modulima razvijenim prema Vašim potrebama specifičnim za Vaše poslovanje.

 

otkrijte bezbroj funkcionalnosti

Izdavanje ponuda i računa

Odabirom postojeće stranke, automatski se popunjavaju svi podaci o stranci, a automatsko spremanje novih stavki dokumenta omogućava Vam brzu i jednostavnu izradu ponuda, predračuna i transakcijskih računa. U dokument je moguće uključiti rabat i personalizirati napomenu. Također, nakon izrade dokumenta isti je moguće ispisati, spremiti i poslati E-mailom. Ne morate čekati početak nove godine da biste počeli koristiti Monyson jer je moguće nastaviti izdavati račune od zadnjeg izdanog računa.

Kontrola troškova i analiza poslovanja

Jedna od važnijih funkcija programa je statistički prikaz poslovanja za odabrani period - dan, tjedan, mjesec, godinu ili od datuma do datuma.

Takav prikaz Vam omogućava uvid u poslovanje i kontrolu troškova te donošenje strateških odluka temeljenih na činjenicama i nepristranim podacima.

Ostale funkcionalnosti

Osnovni zadatak programa Monyson jest biti desna ruka svakog poslodavca te svojim funkcionalnostima olakšati, pojednostaviti i ubrzati administrativne poslove stoga Vam Monyson uz već navedene funkcionalnosti nudi i mogućnost ispunjavanja i evidencije putnih naloga, loko vožnji, uplatnica i svih ostalih repetativnih radnji.

Knjige ulaznih i izlaznih računa

Transparentni prikaz i brzo pretraživanje prema najvažnijim kriterijima omogućava Vam uvid u evidenciju ulaznih i izlaznih računa te provjeru statusa računa - dokument izdan, poslan, čeka na plaćanje, plaćen...

Prilikom pretraživanja prikazuju se važni podaci za dokument te Vam se pruža niz mogućnosti, od pretvaranja ponuda i predračuna u račun, do ponovnog ispisa dokumenta, slanja dokumenta elektroničkom poštom o pregleda / izmjene dokumenta.

Evidencija rada i izostanaka zaposlenika

Odredbama novog Zakona o radu, svi poslodavci dužni su svakodnevno voditi evidenciju o radnicima i radnom vremenu zaposlenika. Kazna za ne izvršavanje tog suhoparnog zadatka je od 61.000,00 do 100.000,00 kuna za pravnu osobu i do 10.000,00 kuna za fizičku osobu. Monyson Vam nudi mogućnost automatskog i brzog vođenja evidencije rada zaposlenika.

Nadogradnja i razvoj

Obzirom na visok stupanj modularnosti programa, moguće ga je proširiti dodatnim funkcionalnostima prema zahtjevu klijenata. Npr. modul ispunjavanje naloga za autoservis korisna je funkcija za automehaničare čime se Monyson još više prilagođava Vašem poslu i dodatno Vam štedi vrijeme i pomaže u organizaciji poslovanja. Bez obzira na vrstu Vašeg poslovanja, u mogućnosti smo razviti modul točno prema Vašim potrebama.

Korištenjem programa Monyson štedite vrijeme, povećavate produktivnost kroz analizu troškova i  svoje poslovanje vodite transparentno, lako i organizirano. 

“Desna ruka svakog poduzetnika. ”

POSLOVNE APLIKACIJE d.o.o.

Brzo stvaranje dokumenata

Automatsko popunjavanje obaveznih podataka prilikom odabira stranke u kombinaciji s automatskim spremanjem novih stavki omogućava Vam brzo stvaranje novih ponuda, predračuna i računa.

Preglednost i organiziranost

Intuitivno pretraživanje po važnim parametrima omogućava Vam lako pronalaženje dokumenata i organizirano poslovanje.

Sigurnost i pristupačnost

Podaci spremljeni u SQLite bazu podataka nalaze se na Vašem računalu te su vidljivi isključivo samo Vama, a sigurnosno kopiranje baze podataka na zaštićenu lokaciju prilikom zatvaranja aplikacije osigurava Vas od gubitka podataka.

Česta pitanja

Program je razvijen na način da planirano troši izuzetno malo resursa računala kako bi mogao raditi i na starijim računalima, a kompatibilan je sa svim verzijama Windows operativnih sustava. Stoga, dovoljno je da imate računalo s instaliranim Windows operativnim sustavom.

Ne morate čekati početak nove kalendarske godine da bi ste počeli koristiti program jer se prilikom instalacije programa nudi mogućnost unošenja zadnjeg izdanog računa te je prvi slijedeći račun koji izdajete korištenjem Monyson-a u nizu s do sad izdanim računima što znači da program možete početi koristiti doslovce bilo kada.

Prilikom zatvaranja aplikacije automatski se radi sigurnosna kopija Vaše baze podataka na sigurnu lokaciju. U slučaju bilo kojeg kvara računala osim kvara samog tvrdog diska, bazu podataka je moguće prenijeti na novu računalo. Radi dodatne sigurnosti, program nudi mogućnost izrade sigurnosne kopije na USB memoriju te Vam pruža veću sigurnost i omogućava još lakši prijelaz na novo računalo i nastavak rada.

U slučaju kada korisnik mijenja računalo, vrši se nova instalacija programa na to računalo s kopiranjem postojeće baze podataka što znači da nastavljate s radom točno tamo gdje ste stali. 

Širok spektar funkcionalnosti omogućava svakom poslodavcu jednostavno, brzo, intuitivno i organizirano vođenje poslovanja, uvid u troškove i analizu poslovanja kao i donošenje strateških odluka temeljenih na činjenicama i nepristranim podacima. ​Svi podaci vezani za Vaše poslovanje spremljeni su na Vašem računalu, zaštićeni su od napada i što je najvažnije vidljivi su samo Vama, a za rad programa nije potrebna veza s internetom kao niti dostupnost servera.

Zatražite DEMO programa ili besplatnu prezentaciju već danas.


Tko smo ?

POSLOVNE APLIKACIJE d.o.o.
OIB : 29707953819
MBS : 04899334

GDJE SMO ?

Od ponedjeljka do petka smo na adresi Koturaška 35, Zagreb, u periodu od 09 do 17 sati.

A broj ?

Ured : + 385 ( 0 ) 1 / 2342 - 630
Mob : + 385 ( 0 ) 98 / 791 - 193

e - mail ?

info@aplikacije.hr
podrska@aplikacije.hr

Tvrtka je registrirana na Trgovačkom sudu Zagreb. Temeljni kapital 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti. Član uprave : Goran Klasić.