Cijena izrade web webshopa
Cijena izrade webshopa

Cijena izrade web webshopa

Cijena izrade web shopa

Cijena izrade web shopa

Cijena izrade web shopa ovisi o više stvari koje ćemo objasniti niže u tekstu. Poznata poslovica kaže : ” Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino “, mi bi smo dodali “ali nisam ni dovoljno bedast da plaćam previše.” . Iako treba imati na umu da je cijena web shopa zapravo ulaganje u posao i budućnost te da će kvalitetniji webshop raditi više prometa, nikako isti ne treba i preplatiti. 

Ne volimo muljanja i lov u mutnom poput “Dajemo 30% popusta” jer nije problem dignuti cijenu za 35% pa dati popust 30% kada korisniku cijena nije poznata. Vodimo se načelom Fer User Price koja za svakog korisnika garantira istu cijenu usluge bez obzira na njegovu djelatnost te su naše cijene transparentne. Iz tog razloga, odlučili smo pružiti Vam informativni kalkulator koji će Vam dati uvid u okvirnu cijenu izrade webshopa. Krajnja cijena će se vjerojatno razlikovati od prikazane cijene jer je cijena informativnog karaktera, ali najčešće u Vašu korist. 

O čemu ovisi cijena web shopa?

Cijena web shopa ovisi o kompliciranosti izrade web shopa i vremenu utrošenom na razvoj. Tvrtka poput naše, tvrtka s više znanja i iskustva, manje će vremena utrošiti na istraživanje i učenje te će web shop razviti u kraćem roku što Vam istovremeno garantira nižu cijenu i veću kvatitetu. Osim toga, na cijena izrade web shopa definirana je i sljedećim parametrima : 

Ako su Vam hosting i domena strani pojmovi, ne brinite. Pripremili smo članak u kojem je sve objašnjeno – strani pojmovi kod izrade web shopa. Hosting i domena mogu znatno utjecati na cijenu izrade webshopa. Cijena .hr domene je 625,00 kuna godišnje dok cijena hosting varira od 100,00 do 1.000,00 kuna godišnje ovisno o veličini i izvedbi hosting paketa. Međutim, registrirani poslovni subjekti imaju pravo na besplatnu hr domenu ako je ona slobodna i identična nazivu poslovnog subjekta. Postoje i  jeftinije domene poput .com 95,00 kn / godišnje i .eu 70,00 kn / godišnje. Dali je željena domena slobodna možete provjeriti na ovoj stranici. Također, stojimo Vam na raspolaganju za pomoć oko registracije besplatne .hr domene i za sva Vaša pitanja. 

Webshop u prosjeku ima minimalno 10 stranica : Početna, Asortiman, Kategorije, Izdvojeni proizvodi, Košarica, Plaćanje, Pravila privatnosti, Pravila kupovine itd….. Svaku od tih stranica je potrebno napraviti te utječe na vrijeme razvoja webshopa, a samim time i na cijenu. Također, ako se webshop prevodi na druge jezike, za svaki novi jezik potrebno je napraviti stručan i točan prijevod te se broj stranica duplicira. 

Logo je zaštitni znak Vašeg webshopa i njegova važnost je neupitna stoga je bitno da bude upečatljiv i napravljen od strane profesinalaca, a boje webshopa usklađene s bojama logotipa. Ako pomislite na Coca Colu, odmah ćete u glavi imati njihov logo i crvenu boju logotipa. 

Priprema sadržaja je jednako važna, ali i jednako zahtjevna. To je izrazito odgovoran posao koji zahtjeva stručnost i znanje. Prilikom sastavljanja teksta, treba voditi računa o 2 stvari : Da sadržaj bude posjetitelju zanimljiv i razumljiv, a s druge strane, da bude razumljiv internet tražilicama koje će indeksirati Vašu stranicu. Kvalitetan sadržaj izuzetno utječe na SEO. Kako ? 

Bitno je da Vaš webshop bude što bliže vrhu prilikom pretraživanja. No da bi ga internet tražilice razumjele, ključne riječi na stranici moraju biti napisane u raznim padežima u kojima će ih korisnici pretraživati. 

Iz tog razloga, priprema logotipa i sadržaja je izuzetno bitan korak u izradi webshopa koji utječe na cijenu izrade. 

Bez obzira što ste odlučili prodavati, bitno je imati kvalitetan i povezani asortiman. Što mislimo pod povezani asortiman ? Uzmimo za primjer da prodajete mobitele. Prvenstveno, potrebno se fokusirati na to da imate dovoljno širok asortiman za svaki džep kupca. Određeni kupci će tražiti najjeftinije, drugi najskuplje, treći zlatnu sredinu. Stoga, kvalitetna praksa je kupcu pružiti više odabira. U trenutku dok gleda određeni mobitel, ponudite mu ispod tog uređaja jeftiniji i skuplji uređaj. Možda mu je ovaj uređaj preskup, a možda ne zadovoljava njegove potrebe. Uz to, kada se  kupac odluči za određeni mobitel, vrlo vjerojatno će za njega trebati i memorijsku karticu, zaštitnu maskicu, auto punjač …. Ponudite mu i to. Osim činjenice da će se prihodi povećati, dogodit će se nešto još bitnije. Dobiti ćete zadovoljnog kupca koji je sve obavio na jednom mjestu s nekoliko klikova iz naslonjača. Normalno, marža je ono što odvaja zaradu od prihoda i nije isto ako prodajete svoje proizvode ili preprodajete proizvode drugih proizvođača. Izračunajte maržu koja pokriva troškove i donosi zaradu. Budite konkurentni, asortimanom i cijenom. 

Na webshop je moguće implementirati jedan ili više načina plaćanja. U članku koji načini plaćanja postoje obradili smo sve popularne načine plaćanja i objasnili njihove prednosti. S tehničke strane, za svaki način plaćanja je potrebno razviti logiku te ga implementirati te stoga svaki odabrani način plaćanja utječe na cijenu izrade webshopa, ali i na mogućnosti koje nudite kupcima. 

SEO i responzivnost su najbitniji faktor webshopa, poput kotača na vozilu te smatramo da bi auto kuća koja dodatno naplaćuje kotače uz novi automobil, bila auto kuća s lošom praksom. Nažalost, postoji puno loših autokuća… SEO i responzivnost su MUST HAVE  svakog kvalitetnog webshopa te tu uslugu ne naplaćujemo dodatno već je dio usluge. Za one kojima su SEO i responzivnost strani pojmovi, pripremili smo objašnjenja : 

 

Kalkulator cijene webshopa

Vodimo se načelom Fer User Price koja za svakog korisnika garantira istu cijenu usluge bez obzira na njegovu djelatnost te su naše cijene transparentne. Iz tog razloga, odlučili smo pružiti Vam informativni kalkulator koji će Vam dati uvid u okvirnu cijenu izrade webshopa. Krajnja cijena će se vjerojatno razlikovati od prikazane cijene jer je cijena informativnog karaktera, ali najčešće u Vašu korist. 

Više s weba

APLIKACIJE.HR

APLIKACIJE.HR su brand tvrtke Poslovne Aplikacije d.o.o. , specijalizirane za izradu programskih i web rješenja. Dugogodišnje iskustvo, predanost radu i kontinuriano usavršavanje, garancija su naše kvalitete i Vašeg zadovoljstva.