Program za Automehaničare

Jedini program koji je razvijen u suradnji s automehaničarima i koji pokriva sve Vaše potrebe

Već od 100 kn ( 13,27€ ) / mjesečno.

ili 2.499,00 kn ( 331,67€ ) jednokratno

*Obračunato prema srednjem tečaju 1€ = 7,53450 kn

01

Automatsko popunjavanje naloga i računa

Za postojeće stranke program prilikom izrade naloga, ponuda i računa automatski popunjava sve podatke o stranki i vozilu. Prilikom odabira stranke prikazuju se prijašnji servisi koje je moguće na brzinu pregledati te nakon odabira stranke, automatski se aktivira podsjetnik postavljen na prijašnjem servisu ( npr. Na sljedećem servisu zamjena diskova ili klijent ostao dužan novce ) .

02

Vođenje skladišta

Jednostavno unošenje robe u skladište ( kroz primke ). Roba se automatski skida sa skladišta prilikom izrade računa.

03

Izvještaji za knjigovodstvo i statistika

Kroz program je moguće izraditi izvještaj za knjigovodstvo i pregledati statistiku koja Vam pokazuje koliko je naloga, ponuda i računa izdano koji dan te koji dan je bio najbolji po prometu.

04

Jednostavan za korištenje

Vrlo jednostavan za korištenje, sve je intuitivno i automatizirano. Potreban je minimalan unos podataka jer je program razvijen u suradnji s automehaničarima i zadovoljava sve potrebe.

Brza izrada naloga za servis s automatskim popunjavanjem

Automatsko aktiviranje podsjetnika za stranku i vozilo

Pretvaranje naloga u ponudu, fiskalni ili transakcijski račun

Dodavanje napomena i podsjetnika

Skladište, automatsko skidanje stavki, ulaz robe

Pretraživanje odrađenih naloga, ponuda i računa

Brza izrada naloga za servis s automatskim popunjavanjem

Automatsko aktiviranje podsjetnika za stranku i vozilo

Pretvaranje naloga u ponudu, fiskalni ili transakcijski račun

Dodavanje napomena i podsjetnika

Automatsko skidanje stavki, primke, dobavljača

Pretraživanje odrađenih naloga, ponuda i računa

ČESTA PITANJA

U ponudi imamo 3 paketa : 

1. 80,00 kn mjesečno + PDV

2. 880,00 kn godišnje + PDV

3. 2000,00 kn jednokratno  + PDV

Ne. Program je razvijen u suradnji s automehaničarima te je vrlo jednostavan za korištenje. Citirajući jednog klijenta : ” Ne želim biti doktor za kompjutere da znam koristiti program. ” . Upravo tu rečenicu smo imali na umu kada smo razvijali program. 

DA ! Program je i nastao kao skup nadogradnji mehaničara i njihovih prijedloga tako da svaku Vašu želju možemo realizirati.

Da. Program podržava izradu slijedećih dokumenata : 

1. Ponude

2. Transakcijski računi

3. Fiskalni računi

4. Odobrenja

5. Nalozi

Cijena za jednokratnu verziju je 2.000,00 kn + PDV i znači da kada jednom kupite jednokratnu licencu, dobivate doživotnu licencu bez SKRIVENIH troškova. Uz to, dobivate sve nadogradnje koje se naprave, od zakonskih do nadogranji dobrih ideja i prijedloga.

Da. Za korištenje programa, ne morate čekati 01.01, već možete nastaviti izdavati račune tamo gdje ste stali. Npr., ako ste u “starom” programu izdali 150 računa ove godine, prvi sljedeći u ovom programu će biti 151.

U većini slučajeva možemo izvući klijente i vozila iz programa koji trenutno koristite i prebaciti u novi program.

Nadogradnje se rade u slučaju da korisnik ima korisnu ideju, promijeni se zakon ili ( rijetko ) korisnik prijavi grešku u programu. U svakom slučaju, čim napravimo i testiramo nadogradnju, svi naši klijenti dobivaju najnoviju verziju.

Da. Program ima kompletno razvijen sustav za vođenje skladišta : 

– Pregled skladišta

– Ulaz robe ( primke ) 

– Automatsko skidanje sa skladišta prilikom izrade računa

Da. Program ima kompletnu statistiku, izvještaj za knjigovodstvo te prikaz prodaje po danima, mjesecima i godinama.

Naravno, iz naloga je moguće kreirati ponudu, fiskalni ili transakcijski račun te poslati klijentu na mail direktno iz programa.

Prilikom završavanja naloga moguće je na nalog postaviti podsjetnik npr. “Na sljedećem servisu, diskova” ili “klijent ostao dužan 100 kuna”.

Sljedeći put kada klijent dođe na servis i kada se odabere njegovo ime na nalogu, automatski će se prikazati podsjetnik s postavljenim sadržajem.

NOVOSTI

  1. Dorađena logika za spremanje novih usluga i proizvoda
  2. Nova funkcionalnost – Napravljeno 6 novih izgleda dokumenata – ako račun ne sadrži rabat isti se ne prikazuje u dokumentu.
  3. Nova funkcionalnost – Postavljanje unaprijed postavljenih napomeni na ponude
  4. Nova funkcionalnost – Ispis stanja skladišta na dan
  5. Raspored – Pokrenuto testiranje

NOVOSTI

  1. Blagajna : Upisivanje stanja pologa te brzi pregled blagajne 
  2. Blagajna : Upisivanje, izmjena i brisanje uplati utrška

    POPRAVLJENO
  3. Manje nepravilnosti prilikom ažuriranja određenih dokumenata 
  1. Ubačen gumb za storniranje fiskalnog računa – automatsko popunjavanje podataka
  2. Dodani novi izvještaji za knjigovodstvo :
    1. Ukupni promet po sredstvima plaćanja
    2. Promet po vrstama plaćanja
    3. Promet gotovine po danima
    4. Rekapitulacija po kupcima
  3. Dodana mogućnost dodavanja defaultnih napomeni u naloge
  4. Promijenjena lokacija QR koda na fiskalnim računima
  1. Izrada rasoreda za servis – Status : Započeto
  2. Nova funkcionalnost – ispis stanja skladišta na dan
  3. Rekapitulacija i osvježavanje skladišta

Mjesečna licenca

Licenca se obnavlja svakih 30 dana
80
00 kn
Mjesečno + PDV
  • Brza izrada naloga
  • Automatski podsjetnici i napomene
  • Pregled odrađenih servisa
  • Obavještavanje stranke
  • Izrada ponuda
  • Izrada transakcijskih računa
  • Izrada fisklanih računa
  • Pregled skladišta
  • Unos primki
  • Knjiga dobavljača
  • Knjiga klijenata
  • Automatsko kopiranje baze

Godišnja licenca

Licenca se obnavlja svakih 365 dana
880
00 kn
Godišnje + PDV
  • Brza izrada naloga
  • Automatski podsjetnici i napomene
  • Pregled odrađenih servisa
  • Obavještavanje stranke
  • Izrada ponuda
  • Izrada transakcijskih računa
  • Izrada fisklanih računa
  • Pregled skladišta
  • Unos primki
  • Knjiga dobavljača
  • Knjiga klijenata
  • Automatsko kopiranje baze
POPULARNO

Jednokratna licenca

Doživotna licenca
2.000
00 kn
Jednokratno + PDV
  • Brza izrada naloga
  • Automatski podsjetnici i napomene
  • Pregled odrađenih servisa
  • Obavještavanje stranke
  • Izrada ponuda
  • Izrada transakcijskih računa
  • Izrada fisklanih računa
  • Pregled skladišta
  • Unos primki
  • Knjiga dobavljača
  • Knjiga klijenata
  • Automatsko kopiranje baze
program za automehaničare | auto servis | izrada programa

PROGRAM ZA AUTOMEHANIČARE

Već od 89 kn / mjesečno.

ili 2.499,00 jednokratno

Program omogućava jednostavno i pregledno vođenje evidencije odrađenih servisa i prikladan je za automehaničare, autoelektričare, autolimare i sva srodna zanimanja. Brza izrada naloga, vođenje evidencije servisa i izrada računa samo su neke od funkcionalnosti programa.

BRZA IZRADA NALOGA

Pri izradi novog naloga, broj naloga se postavlja automatski po slijednosti ( 1,2,3… ). Također je moguće broj naloga unijeti i ručno ako koristite drugačije označavanje naloga od programa. 

Nakon toga slijedi upisivanje naziva stranke. Ako stranka već postoji u Vašoj evidenciji, otvara se prozor za odabir vozila. Nakon odabira vozila, prikazuju se prethodno odrađeni servisi koje je moguće lako i brzo pregledati da vidite što se prije radilo na vozilu.

Nakon odabira vozila, automatski se aktivira postavljeni podsjetnik za odabranu stranku i vozilo ( npr. na sljedećem servisu, zamjena diskova ). 

Podaci o stranki i vozilu popunjavaju se automatski iz baze podataka te je potrebno jedino unjeti još trenutačno stanje kilometara i nalog je spreman za ispis i postavljanje na vozilo. 

Sva vozila koja se trenutno nalaze u servisu imaju otvoren svoj nalog. U svaki nalog moguće je dopisati ugrađene dijelove odnosno izvšrene radove te ga ponovno zatvoriti.

Po završetku servisa, stranku možete obavijestiti porukom ili e-mailom direktno iz programa, a odrađeni nalog pretvoriti u ponudu za plaćanje ili transakcijski / fiskalni račun. 

BRZA IZRADA DOKUMENATA

Kada je servis zavšen, program nudi mogućnost da obavijestite stranku SMS-om ili E-mail porukom. Kada jednom namjestite izgled poruke, one se automatski šalju korisniku. Npr. Poštovani, Vaše vozilo ZG 1609 BK je spremno za preuzimanje. Vaš Autoservis XYZ. 

Također, završeni nalog moguće je pretvoriti u ponudu, transakcijski ili fiskalni račun. Pritom se automatski upisuju izvršeni radovi i ugrađeni dijelovi te podaci o klijentu što je moguće uređivati. Izrada dokumenta iz gotovog naloga traje svega nekoliko sekundi !

Pri izradi računa, fiskalnog ili transakcijkog, ugrađeni dijelovi se automatski skidaju s Vašeg skladišta te skladište uvijek ostaje ažurno i točno. 

Također, podaci poput datuma i vremena izdavanja te isporuke i valute kao i operater se također postavljaju automatski, ali ih je moguće promijeniti. Na svaki dokument je moguće dodati i napomenu ( npr. Račun za servis na vozilu ZG 1609 BK ).

LAKO I SNAŽNO PRETRAŽIVANJE

Program je opremljen snažnim algoritmom za brzo i lako pretraživanje svih odrađenih naloga te izdanih ponuda i računa kao i pretraživanje skladišta po kataloškom broju, nazivu proizvoda, proizvođaču, marki vozila itd. . Također, pri unosu primki, podaci o dobavljaču se automatski popunjavaju jednom kada spremiti dobavljača. 

VIŠE O PROGRAMU

 

Service Manager je program razvijen za internu evidenciju odrađenih servisa automehaničara. Glavna prednost programa je brzo upisivanje informacija o odrađenim servisima te preglednost odrađenih servisa. Pri prvom unosu stranke ( npr. nova stranka ) podaci o vozilu se automatski spremaju u bazu podataka te se pri sljedećem servisu i odabiru iste stranke, podaci o vozilu automatski popunjavaju. Preostaje jedino upisati detalje servisa i napomenu za sljedeći servis ( npr. na sljedećem servisu promjena prednjih amortizera). 

Korištenjem programa Service Manager sebi i strankama pojednostavljujete brigu o servisima jer pretraživanjem naloga po kriterijima ( broju naloga, nazivu stranke, datumu servisa, modelu auta, broju šasije … ) jednostavno dolazite do informacija o zadnjem servisu. Također, program Vam nudi i mogućnost postavljanja podsjetnika koji će se automatski aktivirati kada stranka dođe na sljedeći servis ili na datum koji postavite. Uz to, tu su i mogućnost vođenja skladišta dijelova, dodavanje i pretraživanja artikala po nazivu, kataloškom broju, modelu auta itd. 

Ukratko, program Service Manager Vam pojednostavljuje vođenje evidencije odrađenih servisa i štedi vrijeme, a pritom smanjuje rizik da će stranka biti ne zadovoljna. Na primjer, ako je stranka na prošlom servisu mijenjala prednje pločice i na ovom servisu se ustanovi da je potrebno promijeniti diskove, dosta stranaka će biti ne zadovoljno i čak imati osjećaj da ih mehaničar potkrada jer im je u sjećanju ostala informacija da su na zadnjem servisu mijenjali prednje kočnice. Korištenjem programa Service Manager, vrlo lako ćete pronaći nalog zadnjeg servisa i stranci pokazati što je rađeno i napomenu u kojoj stoji da su prednji diskovi u lošem stanju. Više niti Vi niti stranka, ne morate razmišljati što ste radili na zadnjem servisu.

Svi naši programi, pa tako i Service Manager su modularni što znači da se prema potrebi mogu jednostavno i brzo nadograđivati dodatnim funkcijama prema željama klijenata. 

CIJENE PROGRAMA