Zašto je sada pravo vrijeme za otvaranje web trgovine ?
Zašto je sada pravo vrijeme za otvaranje webshopa

Zašto je sada pravo vrijeme za otvaranje web trgovine ?

Zašto je sada pravo vrijeme za otvaranje webshopa?

Vrijeme čitanja : 5 minuta

Rast kupovine putem interneta u Hrvatskoj

Kolika je popularnost kupovine putem interneta u odnosu na prijašnje godine te u odnosu na klasičan posjet trgovinama, najbolje pokazuju statistički podaci Eurostat-a za 2019. godinu prema kojima je unutar EU skoro 7 od 10 ljudi ( 63% ) u proteklih 12 mjeseci obavilo barem jednu kupnju putem interneta. 

Prva 3 mjesta po postotku kupovine putem interneta odlaze u Englesku, Dansku i Norvešku gdje čak 8 od 10 ispitanika redovito kupuje putem interneta što jasno pokazuje pozitivan trend rasta popularnosti web trgovina.

U ovom članku analizirati ćemo podatke te objasniti zašto je sada pravo vrijeme za otvaranje webshopa.

Prema najnovijem izvještaju Eurostat-a za 2019.-u godinu, čak 63% građana EU u dobi od 16 do 74 godine je kupovalo putem interneta u proteklih 12 mjeseci. Prema  istom izvještaju, Hrvati sve više kupuju putem interneta.

Situacija u Hrvatskoj je veliko pozitivno iznenađenje, u samo 2 godine ( 2017. – 2019. ) , ostvaren je rast od čak 16% te prema statistici, čak 45% Hrvata je u proteklih 12 mjeseci kupovalo putem interneta. Na kraju članka pogledajte detaljan prikaz po zemljama u Europi.

0 %
2008. godina
0 %
2017. godina
0 %
2019. godina
0 %
2019. - Prosjek EU

Vodeće zemlje u 2019. godini ( Europa )

0 %
2019. - Prosjek EU
0 %
Engleska 2019.
0 %
Danska 2019.
0 %
Nizozemska 2019.

Zašto je sada pravo vrijeme za otvaranje webshopa ?

Činjenica je da sve više kupujemo putem interneta. Razlozi  tome su višestruki, prvenstveno zahvaljujući lakoći dolaska do informacija putem interneta,  rastu pokrivenosti kućanstava internetom i korištenju interneta pa do marketinga putem društvenih mreža. Također, kupovina putem interneta je dovedena do zavidne mjere sigurnosti te su veće šanse da će Vam netko ukrasti novčanik u trgovačkom centru nego što su šanse da će netko ukrasti podatke o kartici koju koristite prilikom kupovine na internetu ( iako većina web trgovina nudi i mogućnost plaćanja pouzećem ili po ponudi pa karticu uopće nije potrebno koristiti. ) . Normalno, uvijek treba biti oprezan, kupovati isključivo putem provjerenih web trgovina koje koriste 100% sigurni Payment Gateway kao što su ( WSPay, T-Com Pay Way, Corvus Pay i sl. ) te adresu webshop-a unositi ručno umjesto slijeđenja “linkova” jer linkovi katkad mogu voditi i na lažne stranice. 
 
U prilog sve većoj kupovini putem interneta zasigurno ide i eksponencijalni porast web trgovina kao i jednostavnost dolaska do informacija te brzina kupovine. Korištenje modernih načina kupovine, omogućava korisniku da u nekoliko trenutaka posjeti više web trgovina i sazna sve informacije o proizvodu koji ga interesira te isti naruči, za razliku od vremena kada je bilo potrebno fizički doći na adresu trgovine i provjeriti njihov asortiman.  Također, velika prednost je i ta što webshop radi 24 sata dnevno, 7 dana tjedno i 365 dana godišnje te kupci kupuju kada žele, a ne kada imaju vremena fizički otići u trgovinu. 

 

Dolaskom svjetskih kurirskih tvrtki u Hrvatsku poput Overseas-a ili DHL-a te modernizacija Hrvatske Pošte s uslugom Paket 24, dostava kupljenih proizvoda putem webshop-a nikada nije bila lakša, povoljnija i brža. To je također važan faktor u porastu kupovine putem interneta.

 
Iz svih navedenih razloga, sve više kupaca koristi webshop. Čak i oni posjetitelji koji webshop iz nekih razloga ne koriste za kupovinu, preko webshop-a dolaze do informacijama o proizvodu i dostupnosti prije dolaska u trgovinu. Uzmemo li u obzir i trend u Zemljama Europe gdje 63% kupaca kupuje online te trend u zemljama koje dižu prosjek, a u kojima gotovo 9 od 10 kupaca kupuje online, sasvim je jasno kako kupci diljem svijeta prepoznaju lakoću i pozitivne strane korištenja webshop-a.
 
Iz istog razloga, u Hrvatskoj se očekuje daljnji rast postotka kupaca koji će kupovati putem interneta ( iako, gotovo 1 od 2 nije uopće loša statistika ). Obzirom da je za uhodavanje webshop-a i stvaranje baze kupaca, potrebno određeno vrijeme, u ovom trenutku je najbolje vrijeme za pokretanje webshop-a. U prilog tome ide i činjenica da Google i ostale bitnije tražilice, prilikom prikaza rezultata pretraživanja, u obzir uzimaju i “starost domene”. 

Detaljan prikaz po državama u Europi

Engleska 87% 87%
Danska 84% 84%
Norveška 82% 82%
Švedska 82% 82%
Nizozemska 81% 81%
Švicarska 80% 80%
Island 80% 80%
Njemačka 79% 79%
Finska 73% 73%
Luksenburg 72% 72%
Francuska 70% 70%
Estonija 68% 68%
Irska 67% 67%
Belgija 66% 66%
Češka 64% 64%
Austrija 62% 62%
Slovačka 60% 60%
Španjolska 58% 58%
Malta 58% 58%
Slovenija 56% 56%
Poljska 54% 54%
Mađarska 49% 49%
Latvija 47% 47%
Hrvatska 45% 45%
Grčka 39% 39%
Cipar 39% 39%
Portugal 39% 39%
Italija 38% 38%
Srbija 34% 34%
Turska 30% 30%
Makedonija 29% 29%
Rumunjska 23%
Bugarska 22%
Crna Gora 16%

Više s weba

Cijena izrade webshopa

Cijena izrade webshopa

APLIKACIJE.HR Izrada web shopa Cijena izrade web shopa Cijena izrade web shopa ovisi o više stvari koje ćemo objasniti niže u tekstu. Poznata poslovica kaže

Read More »

APLIKACIJE.HR

APLIKACIJE.HR su brand tvrtke Poslovne Aplikacije d.o.o. , specijalizirane za izradu programskih i web rješenja. Dugogodišnje iskustvo, predanost radu i kontinuriano usavršavanje, garancija su naše kvalitete i Vašeg zadovoljstva.